השכרת מדפסות ומכונות צילום למשרדים ועסקים פרינטק מיכון משרדי בע״מ

מדפסות מומלצות 2017 – כיצד לבחור את המדפסת הנכונה

אז כמובן שאין מדפסת 'נכונה', אבל כנראה שיש מדפסת שנכונה יותר לעסק שלך.

במאמר הבא ננסה לסקור את הפרמטרים החשובים אותם יש לקחת בחשבון בבואך לרכוש (או לשכור) את המדפסת המשרדית הבאה שלך. וכמו כן, נמליץ על מספר דגמים שבכל זאת מנצחים.

מדפסת חדשה למשרד

לבחור מדפסת חדשה למשרד יכול להיות 'כאב ראש' לא קטן, השוק יודע להציע לנו היום סוגים רבים של מדפסות, טכנולוגיות הדפסה שונות, פונקציות רבות (כגון סריקה, פקס, העתקה, הדפסה דו צדדית, סיכות ואחרות)

וכל זה לצד יכולת ההדפסה הבסיסית שלשמה התכנסו כאן וגם היא כבר מזמן לא בסיסית, כי יש מדפסות המיועדות לתמונות ויש שטובות יותר דווקא בהדפסת טקסט, ולמדפסות תלת ממד אנחנו אפילו לא מתיימרים להתייחס במאמר זה.

מדפסות לצרכים משרדיים

בשוק המדפסות ישנן שתי שחקניות עיקריות: מדפסות לייזר ומדפסות הזרקת דיו. שתי השחקניות הראשיות הללו הולכות ומשתוות בכל מה שנוגע לביצועים וליכולות ועדיין ישנו הבדל אחד מהותי ביניהן.

מדפסות הזרקת דיו – יתנו מענה טוב יותר להדפסת תמונות, ולכן מקובל לחשוב כי הן נותנות מענה טוב יותר לצרכן הביתי, שרוצה להדפיס ולתלות על המקרר לפחות חלק מהתמונות הרבות שצילם בטלפון החכם עם המצלמה המשוכללת.

מדפסות לייזר – יתנו מענה טוב יותר להדפסת טקסט, ולכן, על פי רוב יתאימו יותר לצרכים המשרדיים, והן אכן שולטות בשוק הזה.

מעבר להדפסת טקסט חדה יותר, למרות שמדפסות לייזר קיימות בשוק זמן רב יותר, הן עדיין נותנות מענה טוב יותר גם למי שמהירות ההדפסה חשובה לו, יתרה מכך, עלות ההדפסה לעמוד במדפסת לייזר הוא זול יותר.

במדריך לקניית מדפסת של CNET – אתר הסקירות והביקורות, אולי הטוב והוותיק ביותר שקיים ברשת. מחלקים את המדפסות הקיימות היום בשוק,  למספר קטגוריות בהתאם לצרכי המשתמש (משתמשים ביתיים, עסקים קטנים, סטודנטים, הדפסת תמונות).

ג'סטין יו (Justin Yu) מ-CNET קובע חד משמעית כי עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, מדפסת לייזר תהיה הבחירה המועדפת.

למדריך לחץ כאן

אז מה היקף ההדפסה שלך?

ישנן פונקציות רבות שניתן להתייחס אליהן ברכישת מדפסת, אבל כדי להציל אותך מטביעה ודאית בים של יכולות ואפשרויות שאת רובן תכיר בסופו של דבר רק על הנייר, החלטנו הפעם לפשט עבורך את הדברים.

את המדפסות המשרדיות מקובל לחלק, כמו כל דבר בצה"ל, ל-3 קטגוריות עיקריות בהתאם להיקף העבודה הצפוי להן במשרד.

מדפסות אישיות – מדפסת לצרכים של משרד קטן בד"כ, שיודעת להתמודד עם הדפסה של 10-20 עמודים ליום.

מדפסות ציוותיות – שיודעות להתמודד עם עומס עבודה של 10000 עד 15000 דפים בחודש.

מדפסות מחלקתיות – שיודעות להתמודד עם עומס עבודה של עד 20000 דפים בחודש.

3 המדפסות המומלצות שלנו לשנת 2017

1. הכי מהירה והכי ידידותית – מדפסת HP color laserjet pro mfp m477

חברת HP הייתה הראשונה שיצאה לשוק עם מדפסות לייזר ולכן יש כבוד! HP 477  היא מדפסת לייזר צבעונית משולבת וצוותית (להזכירכם צוותיות  10000-15000 עמודים לחודש), מאד מהירה וידידותית למשתמש, בעלת פאנל טאצ' 4.3 אינצ', עם תפריט שדובר את השפה העברית! פונקציות נוספות: הדפסה, העתקה, סריקה, פקס וגם הדפסה דו צדדית – צ'ק! היא מניבה 28 עמודים לדקה בצבע ובשחור לבן, רזולוציה בצבע ובשחור לבן – 600*600 DPI, ולבסוף, יש לה חיבור רשת RJ- 45'

ולמרות כל היכולות המרשימות הללו לא מדובר ב'מפלצת' ענקית שתתפוס לך המון מקום במשרד.

 

 

2. מדפסת סמסונג Express xl M4020ND   – יודעת רק להדפיס אבל איך!

 

לפני שנשפוך מילים חמות על הדגם הספציפי הזה, נתחיל מזה שהמדפסות של סמסונג מומלצות באופן כללי, כי לצד ביצועים טובים, חלקי החילוף של של סמסונג זמינים וזולים, ועלויות ההדפסה של שתי מדפסות סמסונג המועדפות עלינו לשנת 2017 נמוכות וזולות. אהבנו!

ועתה למדפסת המדוברת, אם כן, מדובר במדפסת צוותית רגילה, הווה אומר, לא תאמינו, שהמדפסת הנהדרת הזאת יודעת לעשות רק את מה שלשמו נועדה – ל ה ד פ י ס! למי זה מתאים אתם שואלים? למי שחייבים את המדפסת זמינה להדפסת חשבוניות, תעודות משלוח וכיוצא באלה, ולא יכולים להרשות לעצמם ששושנה המזכירה שוב תסרוק ותתייק את כל התיקים של הלקוחות החדשים דווקא עכשיו.

פונקציות ויכולות: אז פונקציות אין כאמור, אבל יכולות יש ויש! היא מניבה לא פחות מ40(!) עמודים לדקה, דף ראשון תוך 6.5 שניות, יש לה רזולוציית הדפסה מרשימה של 1200*1200 DPI כך שאף לקוח לא יכול לטעון שהחשבונית לא ברורה. יש לה אפשרות להדפסה ירוקה החוסכת בחשמל, בנייר ובטיונר. היא יודעת להדפיס דו צדדי, ויש לה גם אפשרויות גימור מעניינות. וכל הטוב הזה מגיע באריזה קומפקטית למדי.
3. מדפסת משולבת סמסונג Express pro xl M4070FR   – אתה לא צריך יותר מזה כלום!

 

בתור האחות הגדולה והחכמה של ה-4020, היא יודעת לעשות כל מה שאחותה הקטנה עושה ובנוסף גם לסרוק, לשלוח פקס כולל פקס למייל, להעתיק ולשכפל. יש לה לוח מקשים בעברית ובעצם כל מה שחלמת היום ותחלום מחר נמצא בה! זול כבר אמרנו. לסיכום, החברה הזאת היא בהחלט הבחירה המחלקתית שלנו לעומסי עבודה גדולים וצרכים מגוונים באיכות מצוינת.

נמאס לכם שהמדפסת נתקעת? יש לנו חבילות משתלמות של מדפסת בליסינג למשרד שלכם!

למה לקנות שאפר להשכיר? מיכון משרדי בהצבה אצלכם במשרד החל מ 49 ש"ח לחודש בתשלום לפי פעימות

לחצו כאן לצפייה בחבילות

Wishlist 0
Continue Shopping