השכרת מדפסות ומכונות צילום למשרדים ועסקים פרינטק מיכון משרדי בע״מ

מהם ההבדלים בין מדפסת דיו למדפסת לייזר:

היום ישנו היצע גדול של מדפסות למשרד ולבית, אז נשאלת השאלה האם לבחור מדפסת לייזר או מדפסת דיו? הנה כמה נתונים אליהם כדאי לשים לב כאשר בוחרים מדפסת למשרד או לבית.

כמות הדפסות:

מדפסת לייזר בנויה להדפיס הרבה מסמכים, מדפסת כזו יכולה לעיתים להדפיס עד כמה אלפי מסמכים עד להחלפת התוף או חלקים אחרים, הדיו של מדפסת הלייזר הוא יקר יותר ולכן כדאי לבדוק לפני רכישת המדפסת כמה הדפסות בממוצע יכול הטיונר להדפיס בחלק מהמדפסות הטיונר גדול ויכול להדפיס כמות גדולה של דפים לכן עלותו משתלמת, ישנן מדפסות לייזר עם טיונר קטן אותו יש להחליף בתדירות גבוהה יותר, חשוב לבדוק לפני הרכישה את גודל הטיונר. מדפסת דיו יותר מתאימה להדפסה בכמויות קטנות של כמה עשרות מסמכים בחודש, הדיו שלה בדרך כלל יקר יותר, מדפסות דיו פחות עמידות בכמות הדפסה גבוהה מאד. מדפסת דיו מתאימה לבית או למשרד שמדפיס כמות קטנה של מסמכים בחודש. עמידות מדפסת הלייזר גבוהה אך היא גם עולה יותר לכן לפני הרכישה חישבו על היקף העבודה של המדפסת ובחרו לפי שיקולכם.

מדפסת hp למשרד, פרינטק מיכון משרדיאיכות ההדפסות:

רזולוציית הדפסה ממוצעת הינה 600dpi רזולוציה זו מספיקה לכתיבת מסמכים אך אינה מספיקה לגרפיקה או תמונות איכותיות עבור אלו יש לבחור ברזולוציה גבוהה יותר של 2400x1200dpi או יותר. הרזולוציה היא מספר הנקודות בשטח ההדפסה, ככל שמספר הנקודות גדול יותר איכות ההדפסה גבוהה יותר. מדפסת לייזר מדפיסה מסמכים כתובים באיכות גבוהה מאד, אך אינה מדפיסה תמונות בצבע באיכות גבוהה לשם כך נדרשת מדפסת הזרקת דיו או מדפסת ייעודית הנקראת מדפסת פוטו, מדפסות הזרקת דיו מדפיסות תמונות צבע איכותיות, ישנן מדפסות מיוחדות אשר חלק מיעודן הוא להדפיס תמונות, במדפסות אלו  קיימת אפשרות לקבל נתונים דרך כרטיס זיכרון ובאמצעות מסך קטן ניתן לראות את התמונה.

במידה ורוב עבודתכם היא עם מסמכים מדפסת הלייזר מתאימה יותר, מדפסת לייזר צבעונית יכולה להדפיס תמונות צבע באיכות פחות גבוהה ממדפסת הזרקת דיו. במידה ואתם מדפיסים הרבה תמונות מדפסת הזרקת דיו צבעונית תתאים יותר לביתכם או משרדכם. במדפסות הזרקת דיו ישנן מדפסות עם שלושה צבעים עם שישה או שמונה צבעים כדאי לבדוק את איכות ההדפסה לא תמיד זו עם השמונה צבעים אכן מדפיסה תמונות יותר איכותיות, במידה ואתם מדפיסים לעיתים רחוקות תמונה צבעונית מדפסת עם שלושה צבעים מספיקה בהחלט.

זריזות עבודת המדפסת:

מדפסת לייזר יותר זריזה בעבודתה ממדפסת הזרקת דיו, כיום ישנן מדפסות הזרקת דיו אשר מהירותן מתקרבת למדפסת לייזר בסיסית. כאשר בוחרים מדפסת חשוב להבין מהם הצרכים שלכם: איזה גודל דף אתם רוצים? A4 מעטפות ועוד, האם המדפסת צריכה להדפיס גם הדפסה דו צדדית? האם אתם מעוניינים להדפיס על נייר מיוחד? מדבקות, שקפים ועוד, עומס עבודה? על כל מדפסת ישנה המלצת יצרן לכמות המסמכים אותה מומלץ להדפיס בחודש, בעומס עבודה אופטימלי למדפסת היא מאריכה ימים.

סיכום:

אז האם לבחור מדפסת לייזר או מדפסת דיו? המדפסות כולן טובות אך יש לדייק את הצורך לשמו רוכשים את המדפסת כדי לדייק את בחירת המדפסת הנכונה, כמו בכל התחומים הכל שאלה של שילוב בין תקציב, סוג העבודה אותה המדפסת מדפיסה (תמונות, מסמכים, גרפיקה), וכמות העבודה בחודש.

למבחר של מדפסות לייזר ודיו לחץ כאן

עוד על מדפסות לחץ כאן 

Wishlist 0
Continue Shopping