השכרת מדפסות ומכונות צילום למשרדים ועסקים פרינטק מיכון משרדי בע״מ

 קנייה או השכרה של מדפסת למשרד?

אחד מהשאלות שעולות בכל הקשור למדפסות החיוניות לעסק שלך היא: קנייה או השכרה של מדפסת למשרד? יש לכם עסק עם משרד אשר בו נמצאים כמה עובדים, כל העובדים שולחים ניירת להדפסה וכולם משתמשים במדפסת, כיום אין משרד בלי מדפסת שעובדת במרץ. כבעלי משרד ישנם סביב מדפסת הוצאות ועניינים אשר להם צריך לדאוג, אך קיימת גם אפשרות להשכיר מדפסת ובאפשרות זו כל הדאגות עוברות לטיפולה של חברת ההשכרה בתשלום חודשי קבוע.

שיקולים ברכישה או השכרה של מדפסות.

אתם כבעלי עסקים יכולים לעשות בחירה מושכלת ולהחליט לפי הצורך האישי של העסק שלכם, האם כדאי לרכוש מדפסת או שיותר כדאי להשכיר מדפסת:
1. בחירת מדפסת לייזר חזקה למשרד שמדפיס הרבה מסמכים המדפסת אינה מתקלקלת מהר אך העלות שלה גבוהה יותר וכן היא חוסכת בדיו, כל הדפסה שלה המדפסת משתמשת בפחות דיו להדפסה וכך יש המחיר הגבוהה של המדפסת יכול להחזיר את עצמו לאורך זמן. כיוון שהרבה אנשים מתפעלים את המדפסת לאורך זמן יכולות להיות לה תקלות מפעם לפעם וטכנאי יוזמן אל המשרד בעלות נוספת.

2. זמן מציאת טכנאי אמין הינו זמן יקר וכן הזמן בו המדפסת בתיקון הוא זמן אשר בו אין מדפסת עובדת למשרד, בזמן שהמדפסת בתיקון ניתן להשכיר מדפסת או בכלל להחליט כי המדפסת תהיה מושכרת כל השנה.

3. מדפסת מושכרת נותנת למשרד שקט נפשי כאשר ישנה מדפסת מחברה מסודרת יהיה תשלום חודשי קבוע אך יהיה טכנאי זמין מאותה חברה, כאשר המדפסת מתיישנת יהיה ניתן לשדרג אותה, הטיונר בדרך כלל כלול במחיר ההשכרה וישנם מסלולים שבתום השלוש שנים המדפסת עוברת לבעלות המשרד לכן המשרד גם מקבל את המדפסת בסוף התקופה.

כדאי לכם בעלי העסקים לבצע חישוב מושכל האם כדאי לשכור מדפסת או לקנות אחת טובה, במידה ומשרדכם מדפיס המון דפים בחודש יכול מאד להיות ששירות של מדפסת מושכרת יהיה מקור של שקט נפשי וחיסכון בעלויות טכנאי לאורך זמן. הנה החישוב אותו כדאי לעשות ולכלול בתוכו עלות מדפסת טובה, עלויות תיקוני טכנאי וחלפים, עלויות טיונר ודפים לשנה וכך תראו כמה בעצם עולה לכם מדפסת פרטית לשלוש שנים. כאשר כל נתוני העלויות ברשותכם תוכלו להשוות לעלויות מחברות הנותנות שירות של השכרת מדפסות, מדפסת בדרך כלל מושכרת לשלוש שנים כדאי להכניס לחישוב את השקט שזה נותן בשלושת השנים האלו. אחרי השוואה אמתית ומסודרת תוכלו לבחור באופן מושכל מה הכי נכון לעסק שלכם. למידע ולייעוץ נוסף לחץ כאן

Wishlist 0
Continue Shopping