השכרת מדפסות ומכונות צילום למשרדים ועסקים פרינטק מיכון משרדי בע״מ

רכישה או השכרת ציוד משרדי?

כבעלי עסק משרדי נשאלת פעמים רבות השאלה, רכישה או השכרת ציוד משרדי כאשר אנו בעלי משרד אנו חושבים איזה ציוד כדאי לרכוש למשרד, כל משרד זקוק לציוד, ריהוט משרדי, מחשבים, ציוד נלווה- תיקיות, עטים וכד', מדפסת, מגרסת נייר ולעיתים גם מכונת צילום או סורק.

חשוב כי הציוד אשר אנו רוכשים עבור המשרד שלנו יהיה איכותי ולא יפסיק את עבודתו עם תקלות בתדירות גבוהה, כך נמצא את עצמינו מתעסקים עם תקלות וטכנאים. ישנן כמה שאלות אותן כדאי לשאול לפני קניית הציוד למשרד, כמה הדפסות אנו מדפיסים ליום? מה התקציב שלנו עבור רכישת ציוד משרדי? כמה עולה הציוד השותף (טיונרים למדפסת)? כמה יכולים לעלות תיקונים למכשירים אלו ושירותי טכנאי במידת הצורך, כולל זמן התעסקות יקר שבו לא עובדים בעסק?

יתרונות השכרת ציוד משרדי

כאשר מחשבים את כל העלויות קיים סיכוי שמגיעים לעלות שנתית של חבילת השכרת ציוד משרדי מחברה מסודרת או אף יותר, לכן האפשרות של השכרת ציוד יכולה להישמע אטרקטיבית. מה אנו מקבלים כאשר אנו משכירים ציוד משרדי שיש לו "אבא ואמא" ? אנו משכירים ציוד חדש מהחברות המתקדמות בעולם אותו לא בהכרח היינו רוכשים עבור המשרד שלנו, הציוד המשרדי יכול לעמוד בנפח העבודה של המשרד, אך במידה ומכונה התקלקלה חלק מהשירות הינו שירות תיקונים מקצועי הכולל מכשיר חלופי אם וכאשר שלכם נלקח למעבדת התיקונים, בחלק מחבילות ההשכרה נכללים גם טיונרים למדפסת, חברות מסוימות מגבילות את כמות ההדפסות ואחרות אינן מגבילות.

מהם אפשרויות ההשכרה והחשיבות בחברה אמינה ומנוסה

קיימות בשוק שתי אפשרויות השכרה :

  1. כמו ליסינג שוכרים את המכונות לשלוש שנים ובתום התקופה ניתן להחזירן לבעליהן.
  2. רכישת המכונות, אחרי שלוש שנים ניתן לקבל את המכונות אחרי תשלום חודשי קבוע.

חשוב לשים לב עם איזו חברה בוחרים לעבוד בשירות השכרת הציוד המשרדי, ישנן חברות ותיקות בשוק עם ציוד ומעבדות תיקונים מקצועיות העובדות עם החברות המובילות בעולם לציוד משרדי, חברות אלו בדרך כלל יודעות את עבודתם ונותנות יחס נעים ללקוחותיהם ושירות אדיב ואמין.

מומלץ לעשות בדיקת כדאיות לפני שמחליטים לקנות ציוד משרדי, יכול להיות כי יותר כדאי להשכירו מספק אמין ובעל שם טוב בשוק. העסק שלך הוא הכי חשוב עבור הצלחת המשפחה לחיות בשפע בבית, לכן לא כדאי להתפשר על איכות ולבזבז זמן יקר בענייני מכשור המשרד. כדאי לבצע החלטה שקולה אחרי בדיקה מעמיקה.

Wishlist 0
Continue Shopping